måndag 9 maj 2011

Sommar!

Vad skönt väder det har varit de senaste dagarna! Jag bara njuter, hade en massa måsten (trodde jag) i helgen men jag har bara tagit det lugnt! Behöver börja skriva lite seriöst på min VFU-uppgift men vill bara vara ledig?!? Hursomhelst så är det toppen att få vara ute på VFU och träffa alla underbara barn och blivande kollegor. Idag har vi varit ute och samlat skräp med barnen, oj vad mycket spännande de hittade! Jag hade plasthandskar med mig och var väldigt glad för det!

I fredags överraskade Roger mig med ett besök på Albert och deras fredagsmys. Såå gott och mysigt! Sen jag började plugga har vi inte lyxat oss med det särskilt många gånger. Får ta vara på dagen idag och njuta av den för morgondagen vet man ingenting om. (Därmed inte sagt att man ska skjuta upp en massa saker till morgondagen, som jag har en förmåga att göra;))
Önskar er alla en fortsatt skön vecka=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar